Det här är Lisa!

Hej Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag gör här, antagligen för att blogga. Grejen är att jag inte riktigt vad jag ska blogga om. I alla fall vet jag inte vad jag ska skriva nu. Men man ska väl börja någonstans. Hmm. Kanske ska jag börja me mig själv.

Vad ska man säga om sig själv då?

Namn: Lisa Ly.
Ålder: 20 år
Längd: 160 cm.
Hårfärg: Svart
Öngonfärg: Brun
Favoriträtter: Grillat, Asiatisk, lax
Godis: Surt och choklad
INtressen: Musik, böcker, träning, massage och mycket i lag mängder.
Musik: Allätare

På vardagarna jobbar jag. Hinner man tar man några träningspass i veckan. När jag inte jobbar eller tränar läser jag böcker, lyssnar på musik eller vid ännu sämre tillfällen, skriver.

Jaha. Det här var lite om mig själv generellt.

Om det är någon som vill se mer av vad jag håller på med och vad jag skriver så kan man gå in på:

/www.sockerdricka.nu. Där har jag lagt in några dikter. Mitt användarnamn är "dragongoddess"

http://lisathedragonrider.spaces.live.com/?lc=1053 
Det är min my space. Där finns lite av varje.

Ha det så bra tills nästa inlägg!
// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0