60 earth hour!!!!

Istället för att kolla melodifestivalen hyllade jag kära jorden och miljön genom att tillbringa tiden med  elevhemmet i hus i mörker. Faktiskt ganska kul. Alla datorer stängdes ned, alla ljus släktes, allt som hade med el att göra stängdes ned. Det finns säkert några andra jordbor mer än jag som gjorde det. Mellan 20.30 och 31.30 satt jag och några till och bara pratade med några värmeljus tända. Inga datorer var på, inga ljus var tända. Skitmysigt var det.

Tänk om alla faktiskt gjorde det. Det skule vara ascoolt. Det ända undantagen är då sjukvården och polis och brandstationerna. Men annars borde man kunna göra det. Jag kollade inte så mycket på melodifestivalen. Det var ganska svårrt att hålla sig borta från tv:n när den väl var på. Dumma follk som satte på tv:n för melodifestivalen. Och jag som skulle bojkotta den med 60 earth hour. Det gick ju under den timman. Men inte så länge efteråt. Jaja.  jag gav den timman till earth och slapp höra några låtar jag inte tyckte om.

Än en gång en hyllning till earth och miljön med 1 timma utan el. Gör det ni med.!!! Samtidigt som resten av världen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0