Krig mot toalettdörrar

Ja. Nu är det inte långt kvar. Det är två veckor kvar och sedan är livet över i Kristinehamn i alla fall på Kristinehamns folkhögskola för några år frammåt. Vet heller inte om man kommer tillbaka. Jag får se.

I måndags hade vi husmöte och då tog jag upp en speciel dörr som stod på vid gael. Den går jag av någon anledning alltid på coh slår mig. Jag bad dem att stänga den efter sig, men det verkar inte ha någon effekt. Ända sedan husmötet har jag alltit tittat åt det hållet där dörren är och ser den alltid öppen och står rätt ut i 90 graders vinkel. Jag smäller alltid igen dörren och ber folk att stänga den efter sig. I torsdags hota jag med att ta loss dörren och ha den i mitt rum ända tills jagt flyttat här ifrån. Då har de banne mig ingen toa där de kan gå på, alla utom killarna som kan pinka där utan att visa underkroppen inför hela elevhemmet.

Har börjat småpacka lite också. Jag upptäckte att jag hade så mycket grejer att jag skulle behöva lite kartonger till alla grejer jag har. Talböcker, cd-skivor, daisy, pennor, papper, punktböcker, post, skålar, och massa annat skit. Maten böerjar ta slut, det är bra, för jag vill inte ha något kvar när jag flyttar här ifrån. Konserver är väl ändå helt okej, men allt som är i frysen och kylskåpet, det bör ätas upp.

Vad jag ska göra till hösten har jag fortfarande inte kommit på, jag vill verkligen ha jobb. Eller.. Jag vet inte.. Jag får se..

Ha det gött så länge. Allihop!

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Johan

Hur svårt kan det vara att stänga toadörren efter sig!? :@

2009-06-01 @ 15:57:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0