Varför Jag?

Varför jag?

Varför är jag blyg?
För jag blev nertrampad

Varför blev jag det?
För jag var annorlunda.

Varför var jag annorlunda?
För jag var tjock och synskadad.

Varför blev jag det?
Du föddes med din synskada.

Men varför, varför kunde de andra inte hacka på någon annan?
Varför just jag?
Därför jag var svag.

Varför kan jag inte resa på mig och slå tillbaka?
För det tar tid att reparera, att kunna gå till attack.

Varför blev jag den mobbade, den annorlunda?
Varför skulle det hända just mig?
Vet inte.
Det är bara att acceptera ödet och gå vidare.
Försöka bli stark och slå emot.
Ingen vet varför jag blev den utvalde, men så är det,
och det är bara att kämpa vidar

Kommentarer
Postat av: Johan

Du ska inte ändra på dig, du är omtyckt för den du är =)



Alla kanske inte gillar dig, men so what? Man kan inte bli omtyckt av alla, men det finns vissa, vissa som tycker om dig precis för den du är..

2008-12-06 @ 17:31:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0