Rubirk? Vad är det?

Rubrik. I detta inlägg finns det inte det i alla fall. Och om man frågar varför? Så kan jag inte bestämma mig. Och om ni frågar varför denna rubirk? Varför inte? Så! Från ett ämne till ett annat.

Vardagliga händelser:
Är förnärvarande i Göteborg och tillbringar mitt sportlov med att göra ingenting. Kristinehamn har tydligen vecka nio. Lite ovanligt för min del eftersom jag tillbringat vecka sju de senaste 12-13 åren. Inget händer hämma. Sitter och degar framför datorn. tar det lugnt. Men inte länge till. Jag var nämligen så duktig att lämna in min datorn koll. Har fått en massa blue screens. Måste få den kollad. Men hissen gick inte ända upp för mig den här gången. Jag ska ha tenta nästa fredag och ajg behöver saken för att kunna göra den. Vad som är ännu bättre (inte) är att jag bokat min biljett så pass sent att jag inte kan få tag i datorn under torsdagen och under fredagen är det för tidigt för mig att få tag på den, för vi ska fara ungefär vid sjutiden på fredag. Så en massa följder måste jag fixa till:

1  Ringa tekniken i skolan för att be honom bli klar innan fredag och helst innan eftermiddagen.
2  Ringa till elevhemmet och be på mina bara knän att någon hämtar datorn under torsdagen så att jag kan använda den på fredag.
3  Gottgöra dem på något sätt...

Jaha. Nu är den hemligeheten ute i världen. Nu återstår bara handlingarna kvar!!! :-D

Lisas egna tankar: (Hoppa över om det är ointressant)
Next topic! Vänta ska kolla vad som finns... Hmm...Inget, inget, inget, inget, Kina, Inget, Kina, Inget, Mat, Inget, Läxor...

Det är inget kul att inte prata om något eller att prata om tinget inget. Mat orkar jag inte prata om. Åt just. Läxor? För tråkigt. Kina? Det enda som återstår. Det enda roliga

OKEJ!!! KOM TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI SOM LÄSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Next topic: KINA!!!!
Jag och familjen ska åka till Kina i sommar! Vi blir borta en månad. Avresa på min födelsedag och hemresa när mamma fyller år. Pappa fyller år när vi är där!!!! SÅ EN TRIPPEL FÖDELSEDAG!!!!!!!!! Inte bara det!!! Vi kanske ska till Taiwan!!! Innan dess har vi nog besökt Hongkong, Peking och Shanghai!!! Ska bli skitkul!!! Länge har jag väntat på att få resa dit. Nu i sommar får jag äntligen resa dit!!!!!

Okej läxor.
Allt är inte idylliskt här, så måste dra in lite tenta och läxor. Vi har tenta under lovet och under påsklovet nästa gång. Det suger rent ut sagt. Men som läraren sade: "Vi på universitetet har inte lov." (Glädjedödare) Aja. Men bara för att han är en glädjedödare betyder det inte att han är en dålig föroläsare. Han har blivit en hjärnskrynklare också. Inte nog med det han ger oss böcker som vi ska läsa. Det är inget dåligt. Bara hjärnskrynklande. Läs boken världsbilder så vet ni vad jag menar. Intressant är det i alla fall. Det är nästan ett under att man får ihop sina egna åsikter efter alla perspektiv som slåss om hjärnans uppmärksamhet. Följden blev att jag inte blev färdig med min uppsats, så jag måste sitta hemma under sportlovet och göra den färdig. Jättekul!!! (inte) Tja. Jag kan ta det för sportlov för hjärnan. HAHAHAHAHA!!!!

Så diskutera konseptet Inget eller lämna inget bakom er. :-)


Kommentarer
Postat av: Johan

Men det blir säkert skitkul att åka till Kina! =)



När fyller du?

2009-02-22 @ 01:17:35
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0