TV program: Sveriges sämsta bilförare.

Jaha. Nu sitter jag framför tv:n och tittar på egentligen ett meningslöst program, nämligen Sveriges sämsta bilförare. Men om man ser från det andra hållet, är det ganska kul. Hur korkat det kan bli på vägen. Ambulanser och brandbilar som susar omkring medans föraren gör en massa farliga och ofarliga misstag. Jag skulle i alla fall inte åka med de förarna. Nog för att man vart med om några händelser, men de som kör på Tv programmet är ändå för lyckat för att ha ett körkot i handen. Hur de lyckas få ett körkort är ännu större fråga som jag inte kan föreställa mig om. Men jaja. Något sätt lyckades de få den. Ja. Man kan lugnt säga att man får en massa tips som man inte ska göra för de som ska ta körkort. Eller så får man en massa skräckupplevelser så att man inte vågar köra bil. I vilket fall. Väldigt roligt när man ser alla reaktioner på deras färder. Skrik och uppspärrade ögon, inklusive den förundran över hur folk i programmet lyckas få ett körkort.


(Övrigt)
Jaha. Utöver detta tv program sitter man då och håller på med sin uppsats angående frågan om vem man är. Och man ska inte skriva man. Det blir ju för tråkigt i uppsatsen,, så större delen av uppsatsen får man då redigera.

Spelade lite goalball också. Det är tråkigt att resan ska kosta så mycket. 100 spänn tur och retur. Och ska man köpa kort för värmland kostar det 720 spänn. Man blir ju rånad när man är en fattig student!!! Så mycket åker inte jag! Det finns inget mellan ting heller. Antingen biljett för biljett eller ett jävla dyrt kort. I och för ig, kan man göra massor med det kortet.
Men vad gör man i resten av värmland?

 morgon åker jag hem igen. Var hemma i helgen i Göteborg och spelade lite goalball. Men goalball blir det inte ihelgen. Det blir en läkar underundersökning och kanske lite fritid.. Men kul blir det inte. Gillar inte sjukhusundersökningar, gillar inte sjukhus överhuvudtaget. Men undersökningen måsta görassm och så får det väl bli.

(Sveriges sämsta bilförare)
Jaha lite tv program igen. De ska tydligen hantera en GPS.  Snacka om att de är helt förvirrade. Men jaja. Jag är ingen bilförare och det är de. Så jag ska nog inte säga så mycket. Men att hantera en GPS är väl inte så svårt. Eller? Fast att köra bil kan ju ge panikkänslor för vissa folk



Jaja. Tillbaka till min uppsats, så jag blir färdig någon gång.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kostar det något för er att åka till Malmö och det nästa helg? För oss blir det 1700 spänn pär skalle än så länge, om vi inte får något bidrag...

2009-02-07 @ 23:15:17
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0