Att skriva... Det finns där men ändå inte.

Att skriva är kul och ännu roligare är det när det funkar. Det bara kommer, inget tänkande behövs och ingen planering behöver följas, som tillexempel på bloggen. Allt kanske inte kommer automatiskt eller på en gång, men någorlunda snabbt.  Problemet är bara då man ska skriva, ska få in en uppsats eller något liknande eller något annat, är orden som bortblåsta och en planering krävs för att man ska kunna utföra den. Men å andra sidan är det inte kul att vara skitduktig eller har mycket att skriva om.... Undrar var man får insperationen ifrån så...

Jaja. Det var egentligen inte så mycket jag hade att skriva om.. men ändå lite och en sak att koppla på när man har en komplittering att fixa tills på fredag. Huvuder är seriöst tomt på idér och jag kan varken göra ut eller in på den texten jag ska skriva.... men det kommer väl så småning om hoppas jag... Hoppas bara jag klarar det tills på fredag.


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, när det går bra, då är det kul att skriva, men så segt när man verkligen inte kommer på något alls att skriva!



Men du klarar det där tills på fredag! =)

2009-01-14 @ 00:13:58
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0