KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FÄRDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FINISHED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tre dagar av hårt arbete.Tre dagar sittandes vid datorn i säkert flera timmar, vet inte hur mnåga men många. TRE DAGAAR. jag kan själv inte fatta det, kan inte ta in det. KLAR KLAR KLAR!!!!!!!!

Skickade iväg komplettringen klockan 11. och sedan dess har jag hoppat omkring i mitt rum med hög msuik och skrikit för full hals. Tänk om det hade bott någon där under. Stackars tant. Då had hon säkert blvit förskräckt av mitt oväsende. Antingen av min höga musik eller mitt höga skrik. I vilket fall blir det inga leksor i dag eller i morgon. Denna dagen ska vara fri! Fri från all universitetsarbete och fri från skolarbete över huvudtaget. Jag har jobbat i tre dagar, var av i natt jag var uppe till halv fem för att fixa det som behövdes göra. 4 timmar senare går man upp och kontrollera det sista och sedan shoff iväg med arbetet.

Känns jävligt skönt att ha fixat detta. Nu är det upp till läraren att godkänna mig eller kugga mig. Jag försökte klara allt. Dubbel, trippel och även frippel kollade grejerna. Vet inte om det heter frippel, men ändå. Trolige är det här en massa skit som jag skriver men va fan!

Efter 3 dagar är jag trots allt:
KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FÄRDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0