Guys!!!!! I miss you allready!!!!

Guys!!!! Var fan är ni? Var är mitt rum, mitt rum 12. Var är mina grannar, Mårten, Fanny, Camilla? Var är mina sambos alla andra jag inte räknat upp, Julia, Emelie, Björn, Arturs, Magnus, Heidhi, Lisa, Joel. Var är ni? I miss you allready. Var är mina klasskamrater, Linda, Marie, Jeovani, Björn och Camilla! Var är Sten vår lärare? Var tog tiden vägen? Guys I want you back! NOW!!!!!

Stop the time
Catch the moment
keep it, hold it forever
Embraze it, treasure it
Forever in my mind
Forever in my heart
Forever in my body

Stop the time
Catch the moment
keep it, hold it forever
Keep the feeling
Keep the memory
Never let go
Never want to go
Hold the moment forever
and keep the ineivtable away
Keep friends and family near and forever
Keep the happiness, keep the joy
Where nothing exist, nothing but us

Stop the time
Catch the moment
Keep it hold it forever
Embraze it, treasure it
Forever in my mind
Forever in my heart
Forever in my body

För er i Kristinehamns folkhögskola KPS
Inte världens bästa. But you guys know what i feel.!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0